Pogoji poslovanja
Domov » Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.ZdravoDelo.si določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).
Lastnik in upravitelj spletne trgovine www.ZdravoDelo.si si je podjetje:
Novi val d.o.o..
Sedež podjetja: Spodnji Rudnik II/21, 1000 Ljubljana
Davčna številka: SI18397433
Telefon: 01 320 77 56
E-naslov: info@vitalnotelo.si
Pomoč in informacije/delovni čas: ob delovnikih 08.00 – 16,00
Opredelitev pojmov:
- ponudnik je spletna trgovina www.ZdravoDelo.si ;
- uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem (uporabnik v spletni trgovini);
- spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku;
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.
Podatki upravljalca
Novi val d.o.o.
Datum vpisa podjetja: 16.05.2013
Oznaka in št. sklepa SRG 2013/21205
Registrirano na sodišču Ljubljana
Sedež podjetja: Spodnji Rudnik II/21
Davčna številka: SI18397433
Telefon: 01 320 77 56
naslov: info@vitalnotelo.si
Prijava
Z namenom hitrega in enostavnega nakupa, registracija v spletni trgovini www.ZdravoDelo.si ni potrebna. Vse potrebne podatke za dostavo in plačilo boste izpolnili ob oddaji naročila.
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja);
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku);
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene;
- način plačila in dostave;
- časovno veljavnost ponudbe;
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe.
Postopek nakupa
Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in se odloči o načinu plačila po povzetju ali s plačilom po predračunu na TRR – transakcijski račun., s klikom na ikono ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo. Spletna trgovina samodejno ustvari in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki). S tem je naročilo potrjeno, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem roku.
Postopek nakupa je sledeči:
1. Kupec izbere izdelke, ki se shranijo v nakupovalni košarici. Kupec izbere želene lastnosti izdelka (velikost, barva).
2. Ko kupec izbere želene izdelke, preveri vsebnost košarice. Kupec lahko odstrani izdelke iz košarice s klikom na gumb “x”. Kupec lahko na tem mestu doda kodo kupona za uveljavljanje popusta.
3. Kupec s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« nadaljuje na naslednjo stran, kjer vnese svoje podatke.
4. Kupec lahko vpiše drugi naslov za dostavo in opombe k naročilu.
5. Kupec ima predogled naročila z vsemi podatki.
6. Kupec izbere način plačila.
7. Kupec mora pred oddajo naročila potrditi okence, kjer je napisano » Prebral/-a sem in strinjam se s pogoji poslovanja spletne strani«. S tem kupec potrdi, da se strinja z oddajo naročila in da je seznanjen, da bo za naročene izdelke plačal znesek, ki je naveden v obračunu naročila.
8. S klikom na gumb »Zaključi nakup«, kupec odda svoje naročilo in na vpisani elektronski naslov prejme potrdilo.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. Po Zakonu o varstvu potrošnikov (Ur. List RS, št. 98/2004, 126/07) v 1. odstavku 43. člena, ima potrošnik pravico pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14-dneh od prejetja blaga, da odstopa od pogodbe ne, da bi navedel razlog za odstop, in sicer na kontaktno e-pošto:. info@vitalnotelo.si blago pa vrniti v nadaljnjih 30-dneh po sporočilu o odstopu od nakupa.
V tem primeru kupec sam poravnava stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega artikla po ceniku Pošte Slovenija.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Če uporabnik vrača izdelek brez originalne embalaže ali je ta embalaža uničena oziroma če izdelek kaže znake uporabe, ki nakazujejo da je bil uporabljen dlje in pogosteje kot bi bilo potrebno, da se s preizkusom ugotovi vse njegove lastnosti, si pridržujemo pravico, da zaračunamo odškodnino, ki jo ocenimo z zapisnikom ob vračilu izdelka. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Denar vračamo na isti način, kot smo prejeli plačilo, na vaš transakcijski račun ali s pošto nakaznico v najkrajšem možnem rokupo prejetju vrnjenih nepoškodovanih izdelkov na naš naslov.
Vračilo poškodovanih pošiljk
Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem je nujno pošiljko TAKOJ reklamirati kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V pimeru skritih poškodb pošiljke pa je uporabnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave. Uporabniku priporočamo, da dostavljen paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti kurirja.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Garancija
Garancija velja 1 leto za vse tehnične izdelke oziroma vse tiste, za katere to predvideva evropska zakonodaja in jo posledično priznava proizvajalec.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@vitalnotelo.si
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja:Novi val d.o.o., Spodnji Rudnik II/21, 1000 Ljubljana
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Pritožbe in spori
Zdravje1a spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem Novi val d.o.o. www.ZdravoDelo.si lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 320 77 56 ali po elektronski pošti na naslov info@ZdravoDelo.si Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@ZdravoDelo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
www.ZdravoDelo.si se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si VitalnoTelo.si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Novi val d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
VitalnoTelo.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!
Plačilo
V spletni trgovini ponudnik omogoča plačilo po povzetju in po predračunu na TRR.
Novi val d.o.o.
Spodnji Rudnik II/21, 1000 Ljubljana
Naziv banke: ADDIKO BANK
TRR: SI56 3300 0000 5998 471
BIC: HAABSI22
IBAN: SI56 3300 0000 5998 471
Uporabnik mora ponudnika obvestiti o odločitvi o načinu plačila. To stori skupaj z oddajo naročila, ki ga posreduje ponudniku.
Ob prejemu naročila in izbiri plačila po povzetju vam bomo na vašo e-pošto poslali potrdilo o prejemu naročila, nato sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupnino za naročeni izdelek plačate dostavni službi ob dostavi naročenega izdelka. Plačilo dostavni službi ob prevzemu, je zaenkrat možno le z gotovino. Pri plačilu po povzetju velja cena izdelka, veljavna na dan naročila vključno s stroški plačila po povzetju.
V primeru plačila pošiljke po povzetju (pošiljke z odkupnino) se ob dostavi zaračuna še provizija za vplačilo odkupnine v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije d.o.o..
Spletna trgovina www.ZdravoDelo.si si bo vsa naročila z izbiro plačila po povzetju obravnavala kot končno in nepreklicno naročilo.
Če pa se odločite za izbiro plačila po predračunu, vam bomo na podlagi vašega naročila, v najkrajšem možnem času poslali predračun. Tako se izognete stroškom plačila po povzetju. Dokazilo o plačilu po predračunu nam pošljite na info@vitalnoTelo.si saj so vsi predračuni do potrditve plačila zgolj informativne narave.
Smo zavezanec za DDV.
Dobavni rok
Plačilo po povzetju:
za naročila, ki bodo prejeta med tednom (od ponedeljka do petka) do 12. ure, bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh. Za naročila, oddana v soboto ali nedeljo, bodo pošiljke odposlane v ponedeljek.
Plačilo po predračunu:
po prejemu plačila na naš TRR, bodo pošiljke oddane še isti dan oziroma v največ 3 delovnih dneh.
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi je doba 3 tedne. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.
Dostava
Dostavo opravi dostavna služba na navedeni naslov v Sloveniji, lahko pa tudi ponudnik odvisno od količine prodanih izdelkov. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. Prevoz vselej plača naročnik izdelkov.
Ponudnik ni odgovoren za zamude s strani dostavne službe ali za poškodovanje embalaže. Svoja vprašanja nam pošljite na info@ZdravoDelo.si in z veseljem vam bomo odgovorili.
Cena dostave je 3.66 Eur, ne glede na težo. V primeru plačila pošiljke po povzetju (pošiljke z odkupnino) se ob dostavi zaračuna še provizija za vplačilo odkupnine v skladu z veljavnim cenikom Pošte Slovenije d.o.o..
Za vsa naročila nad 50,00 € je poštnina BREZPLAČNA !
Varnost in pravica do zasebnosti
Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Vse podatke, pridobljene preko spletne trgovine, ponudnik uporablja le za lastno uporabo in jih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Ponudnik podatkov, posredovanih s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristil le v namene lastne rabe, za infomiranje o ponudbi in novostih, itd. Podatke strank ponudnik hrani trajno in jih uporablja dokler stranka ne zahteva drugače. V primeru “vdora” v bazo oziroma v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti na nastale posledice.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani podjetja ter v spletni trgovini. Kljub temu pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik v spletni trgovini ne uspe popraviti podatkov. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na info@vitalnotelo.si ali po klasični pošti na naslov Spodnji Rudnik II/21, 1000 ljubljana.
Vrnjen izdelek pošljete z dostavno službo na lastne stroške na prej omenjen naslov. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega z naročnikom nismo izrecno dogovorili!
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Novi val d.o.o.
Kontakt
Naziv podjetja: Novi val d.o.o.
Naslov in sedež podjetja: Spodnji Rudnik II/21, 1000 Ljubljana
Davčna številka: SI18397433
Telefon: 01 320 77 56
E-naslov: info@vitalnotelo.si
Pomoč in informacije/delovni čas: ob delavnikih 8:00 – 16:00
Splošni pogoji članstva v klubu ZdravoDelo.si
Ustanovitelj in upravljavec Kluba ZdravoDelo.si je podjetje Novi val d.o.o. Klub ZdravoDelo.si je namenjen pravnim subjektom (delodajalcem), ki želijo v svojih delovnih sredinah promovirati promocijo zdravja na delovnem mestu. Z raznovrstnimi informacijami in nasveti strokovnjakov Klub ZdravoDelo.si promovira zdravje med zaposlenimi, skrbi za prenos znanj s področja promocije zdravja ter članom omogoča ugodnejši nakup storitev ZdravoDelo.si.
Članstvo v klubu ZdravoDelo.si
1. 60-dnevno brezplačno članstvo v klubu ZdravoDelo.si
Delodajalec se lahko včlani v klub ZdravoDelo.si in izkoristi možnost 60-dnevnega brezplačnega članstva. V tem obdobju delodajalec prejme elektronske vsebine in pakete gradiv po pošti, ima možnost koriščenja 10% popusta na ostale storitve projekta ZdravoDelo.si (izvedba delavnic, ,koristni nasveti, ure brezplačnega svetovanja…), v primeru, da brezplačno članstvo kronološko sovpada s posvetom ZdravoDelo.si , pa je delodajalec upravičen do ene brezplačne kotizacije na dogodku.
Po izteku brezplačnega obdobja delodajalec ni obvezan podaljšati članstva. Delodajalec prejme obvestilo o izteku brezplačnega preizkusnega obdobja in ponudbo za nadaljnje članstvo v klubu ZdravoDelo.si
V klubu ZdravoDelo.si je lahko istočasno prijavljeno več oseb iz istega podjetja, ki koristijo vsebine brezplačno, 60-dnevno brezplačno članstvo pa je terminsko vezano na pravno osebo – podjetje (ko podjetje izkoristi možnost brezplačnega članstva, podaljšanje le-tega ni možno na drugo osebo iz istega podjetja).
Prav tako si upravljalec kluba ZdravoDelo.si pridržuje pravico presoje brezplačnega članstva za hčerinska podjetja ali invalidska podjetja znotraj koncernov.
2. Podatki, ki jih delodajalec posreduje za včlanitev v klub ZdravoDelo.si
Delodajalec ob prijavi v klub posreduje naslednje podatke:
- Ime podjetja
- Kontaktna oseba
- Naslov podjetja in poštna številka
- Elektronski naslov kontaktne osebe
- Telefonska številka kontaktne osebe
- Število zaposlenih v podjetju
S podatki upravlja podjetje Novi val d.o.o..; podatki so uporabljeni zgolj za namene kluba ZdravoDelo.si in niso posredovani tretjim osebam, ki niso pristojne za klub ZdravoDelo.si
3. Plačljivo članstvo v klubu ZdravoDelo.si
Delodajalec se prostovoljno odloči za nadaljevanje članstva v klubu ZdravoDelo.si, preko registracije z naročniškim obrazcem, ki ga posreduje po pošti na naslov Novi val d.o.o., Spodnji Rudnik II/21 1000 Ljubljana oz. pošlje skeniran dokument s podpisom in žigom na info@ZdravoDelo.si oz. na naslov podjetja po pošti.
V roku 3 dni delodajalec prejme uporabniško ime in geslo, s katerim dostopa do elektronskih vsebin kluba i ZdravoDelo.si n prične takoj koristiti vse ugodnosti, ki jih klub ZdravoDelo.si omogoča.
Registracija je veljavna od dneva prejetja naročniškega obrazca. Po prejetju podjetje Novi val.d.o.o. izda račun na sedež podjetja, ki se je včlanilo v klub.
4. Dodatne storitve za člane kluba ZdravoDelo.si
Brezplačna udeležba na strokovnem simpoziju ZdravoDelo.si
- 10% popust na vse e tečaje, vse delavnice in fizične produkte
- iz trgovine ZdravoDelo.si
- Brezplačno 2 x mesečno priporočilo oz. strokovni članek po elektronski pošti
- Brezplačni posvet v podjetju z našo strokovno ekipo 1x letno/1 ura
- Možnost postavljanja vprašanj našim strokovnjakom
- 1 x mesečno po pošti poslano gradivo za mesečno aktivnost
- Brezplačni ogledi webinarjev
- Brezplačna udeležba na regijskih predstavitvah
- Predstavitev člana na naši strani in povezava na spletno stran podjetj
- Predstavitev člana na FB in Lindekin profilu ZdravoDelo.si
- Predstavitev dobre prakse v podjetju
5. Članarina kluba ZdravoDelo.si
Članarina v klubu MZD je prilagojena številu zaposlenih v podjetju in znaša:
Podjetje 1: 1 – 50 zaposlenih = 39€ + DDV/mesec oz. 399€ + DDV v enkratnem znesku
V klub je lahko prijavljenih več zaposlenih iz posameznega podjetja, vsi prejmejo elektronska gradiva na izbran elektronski naslov, članarina pa ostane v višini dogovorjenega zneska na naročniškem obrazcu. Gradiva po pošti prejme ena oseba iz podjetja, če ob sklenitvi naročnine ni dogovorjeno drugače
6. Obveščanje članov kluba ZdravoDelo.si
Člani kluba ZdravoDelo.si vsakih 14 dni prejmejo elektronska obvestila z izbranimi tematikami, ki vsebujejo informacije in nasvete za promocijo zdravja na delovnem mestu. V izjemnih primerih član kluba prejme tudi sponzorirana obvestila (vendar ne več kot enkrat mesečno). Sponzorirana vsebina lahko zajema plakate in strokovna gradiva ter obvestilo sponzorja. Sponzorska vsebina je dodatna vsebina, katere strošek krije sponzor in ni del članstva. Podjetje se strinja, da tudi v primeru prenehanja članstva lahko prejema sponzorsko vsebino, razen v primeru, ko pisno zahteva prekinitev pošiljanja. Pisna »odjava« se lahko pošlje na elektronski naslov info@zdravodelo.si oziroma po pošti na sedež podjetja Novi val d.o.o.. kot je navedeno v 6. členu splošnih pogojev kluba.
Po preteku članstva v klubu ZdravoDelo.si, nečlani nimajo več dostopa do spletnega mesta, kjer so v celoti objavljena elektronska gradiva, še vedno pa (razen na željo člana) prejmejo elektronske novice.
Člani kluba ZdravoDelo.si sporočajo svoje predloge in pripombe glede članstva in vsebin na naslov info@zdravodelo.si
7. Članstvo v klubu je prostovoljno in lahko preneha:
S strani člana:
- s pisno izjavo/preklicem, ki jo posredujejo na info@zdravodelo.si ali posredujejo preko naslova Novi val d.o.o.Spodnji Rudnik II/21, 1000 Ljubljana.. Član po preklicu prejme sklop vsebin, ki mu glede na kronološko obdobje še pripada, v roku 7 dni po prejemu zadnjega vsebinskega sklopa pa se zapre dostop do spletnega mesta z objavljenimi vsebinami.
S strani upravljala kluba: ZdravoDelo.si
- Zaradi nepooblaščenega koriščenja vsebin kluba, ki niso v sladu z dogovorom;
- Zaradi neplačevanja obveznosti (članarine) kluba, kot je bilo od prijavi dogovorjeno.
Dokončna prekinitev članstva pomeni tudi prenehanje prejemanja vseh obvestil, namenjenih članom kluba ZdravoDelo.si
Novi val d.o.o.
Spodnji Rudnik II/21
SI – 1000 Ljubljana
Email: info@zdravodelo.si
Tel: +386 1 3207756
Davčna številka: SI18397433
TRR: SI56 3300 0000 5998 471